ANDALUS FISH

Online eten bestellen

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 111 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Andalus Fish. Meer weten? Ontdek meer

27 sep 2022 om 10:48 Ik ben helemaal niet tevreden het belangrijkste deel mijn zalm maaltijd was niet bij de bestelling. Ik heb via thuisbezorg gelijk een klacht ingediend en heb nog steeds geen reactie en ook mijn zalm niet ontvangen, Wel jammer, je betaalt ergens voor
19 sep 2022 om 11:42 Het duurder langer dan aangegeven. En ik had een schotel besteld voor 55 ecl bezorgen. Maar kreeg naar mijn idee een schaal van 45 . Hij was niet goed gevuld dan wat ik normaal verwacht en koop. Qua Smaak was het lekker. En vriendelijke bezorger.
27 aug 2022 om 10:30 ruim van tevoren besteld. toch drie kwartier te laat geleverd. ik had extra citroen besteld, maar er zat totaal geen citroen bij. salade was niet van de dag zelf. friet was klef. geen aanrader.
12 aug 2022 om 22:59 Patatjes waren halve porties. Opmerkingen zijn niets mee gedaan
30 jul 2022 om 16:16 Super fresh and special mention to the paella!
28 jul 2022 om 20:01 Te kleine schotel voor het bedrag wat je betaald. Zal er niet meer bestellen.
17 jul 2022 om 20:44 De kibbeling smaakte goed maar er had ietsje minder zout op gemogen. Vriendelijke bezorger. De bezorging was op de aangegeven tijd. Jammer dat er standaard plastic bestek bij geleverd wordt.
21 jun 2022 om 22:00 Eten was 1 uur vertraagd
9 jun 2022 om 16:46 Volgens mij snappen ze het niet als je om 12uur bestel en bezorg tijd 14:30 intypt dat je het om 14:30 wilt ontvangen en niet 16:00
8 jun 2022 om 11:13 Vissoep was helaas op, ik werd gebeld met de vraag of ik iets anders wilde. Ik kon zo even niet bedenken wat ik wilde en zei verras me maar. Een bakje lekkere salades en gegrilde garnalen erbij gekregen. Echt top!
6 jun 2022 om 20:01 Cocktail vergeten bij de visschotel en de bestelling duurde anderhalf uur i.p.v. de afgesproken 60 min.
5 jun 2022 om 6:18 's middags rond drie uur mijn bestelling geplaatst. De bestelling arriveerde meer dan een uur te laat. Waarom moet er bij elke bestelling altijd een portie friet meegeleverd worden? En waarom wordt dat niet vermeld op de website met een keuze optie?